baran
baran



 

 



نظرات شما عزیزان:

...
ساعت17:40---30 مهر 1391
من به قولم عمل کردم
همشو خوندم
هر جا دلم خواست یه یادگاری گذاشتم
آرزو می کنم به همه آرزو هات برسی آسمون


...
ساعت10:50---30 مهر 1391
سلام آسمون
وبلاگ قشنگی داری
من کلی خوندمش
چندتا پیشنهاد و انتقاد دارم
البته اینا که میگم فقط نظره منه
چقدر خوب می شد حرفای خودتو می نوشتی
حرفایی که از دلت بیرون میان
ار دله آسمون
این خیلی مهمه که خود خودتو اینجا بنویسی
یه انقادیم که داشتم وبت خیلی شلوغه و خیلی تزیین شده
سادش کن
یه وبه خیلی ساده ولی از حرفایی که خودت نوشتیشون... همشو
چند روزه آهنگ اینجارو گوش میدم
آسمون من دلم بارون میخواد
پس ببار


...
ساعت22:49---26 مهر 1391
بارونو دوست دارم هنوز..
چون تو رو یادم میاره...


fatemeh
ساعت20:21---22 مهر 1391
سلام عزیزم ممنون که سر زدی وب خوشملی داری بازم سر بزن اگه دوسداشتی منو لینک کن و بهم خبر بده و بگو باچه اسمی شما رو لینک کنمپاسخ: سلام عزیز.خیییییلی خوشحال شدم بهم سر زدی.من لینکت کردم.توهم منو با اسم باران لینک کن.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سه شنبه 18 مهر 1398برچسب:,

  توسط sama  |
 


قلبم محکوم شد به ساده بودن.غرورم محکوم شد به خونسرد بودن.احساسم محکوم شد به کم حرف بودن.دلم محکوم شد به گوشه گیر بودن! چشمانم محکوم شد به مهربان بودن! دستهایم محکوم شد به سرد بودن.پاهایم محکوم شد به تنها رفتن! آرزوهایم محکوم شدبه محال بودن!وجودم محکوم شد به تنها بودن وعشقم محکوم شد به مردن!!!

 

عکس وداستان
داستان عاشقانه وغم انگیز یک دختر
داستان عاشقانه زیبا
داستان عاشقانه وغم انگیز زیبا ازامتحان عشق
عاشقانه

 

sama

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان baran و آدرس berabos.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





روزگار،راحتم کن(سعید)
ورود ممنوع
خانم دکتر
اپراطور قلبم
دنیای این روزای من
فرشته های عاشق
دفتر دلتنگی های من
سرنوشت
اگه تنهایی بیا 2
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

 

 

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 29322
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1



www.Ghaleb-fa.blogfa.com www.Ghaleb-fa.blogfa.com www.Ghaleb-fa.blogfa.com www.Ghaleb-fa.blogfa.com www.Ghaleb-fa.blogfa.com www.Ghaleb-fa.blogfa.com www.Ghaleb-fa.blogfa.com چشمگیر

چشمگیر



ابزار رایگان وبلاگ
مدل لباس

.: Weblog Theme By Blog Skin:.

 

اسلایدر